Kayıtlar

İzlenmesi Gereken Yabancı Dizi Önerisi #2

Resim
Evet arkadaşlar daha önce burdaki yazımda bilim kurgu severlerin izlemesi gereken bir yabancı diziden bahsetmiştim. Bugün ise serinin 2. yazısı yazayım dedim. Bugün önereceğim dizinin ismi Into the Badlans yani "Çorak Topraklarda". Sizi şuan 2.sezonunda her sezon genellikle 10 bölüm sürüyor. 1.sezonunu izledim aynı başarıyı 2.sezonda da sürdürebilecekler mi diye düşünüyordum ve gördüm ki halen başarılı bir dizi.

Diziden spoiler vermeden anlatmam gerekirse. Dizi tam bi aksiyon macera dizisi:) Dövüş sanatları filmi, Macera, Aksiyon, Drama dizisi. Tabiri caizse böyle bol kanlı, kılıçlı, baronlu falan :) Ben fazla uzatmak istemiyoruz siz dizinin 1.sezonun 1.bölümünü izleyerek dizi hakkında görüşlerinizi bizimle paylaşabilirsiniz :)

Diziden kareler.. :)







Bilgisayarınız Aşırı Isnıyorsa Dikkat !

Bilgisayarın aşırı ısınmasının yazılımsal veya donanımsal kaynaklı olabileceğine işaret eden uzmanlar, bilgisayarın ömrünü uzatmak ve yüksek performans sağlamak için ısısının düşük tutulması gerektiğini belirtiyor. Isınma sorunu yasayanların ne gibi durumlarla karşılasabileceklerini ve almaları gereken önlemleri hatırlatıyor. Uzmanlar bilgisayarın aşırı ısınması halinde su sorunlarla karşılasabileceğini belirtiyor:
- Bilgisayar fanının tozlanması donanımsal bir sorundur. Tozlanmıs islemci fanını sac kurutma makinası ile temizleyebilirsiniz. Bilgisayarınız garanti kapsamında ise bu islemi yapmayın yetkili servise basvurun.
- İslemci yüzeyinde olusan ısının soğutucu tabanına sağlıklı bir sekilde transfer edilmesini sağlayan termal macununun temizlenip yerine yenisinin sürülmesi asırı ısınmanın önüne gecilebilecek diğer bir uygulamadır.
- Yaz aylarında artan sıcaklar da aşırı ısınmaya neden olabilir. Fanın bulunduğu kısım ile bilgisayarın konulduğu zemin arasında boşluk bırakın. Bu gibi dur…

Blogger Temaları Nasıl Türkçeleştirilir ?

Blogger Tema TürkçeleştirmeBlogger için çok iyi temalarla karşılaşıyoruz ama bu iyi temaların bazıları da yabancı dil kodlama oluyor. Tabi ki temanızı anlayabilmeniz içinde Türkçe olması gerek. Basit yoldan temanızı nasıl Türkçe yapabileceğimizi anlatacağım.Blogger kullanıcı paneline girin.Tasarım'a tıklayın.HTML'yi düzenle tıklayın.Ctrl+F yardımıyla temanızda gördüğünüz kelimeleri arayın ve yerine Türkçe'lerini yazın.
Yukarıdaki adımları yaparken dikkatli olun. Yanlış bir kod sildiğiniz de temanızı bozabilirsiniz. Yukarıdaki adımları uygulamadan önce temanızın yedeğini almayı unutmayın.
Yapamadığınız yer olursa yorum bölümünden yardım alabilirsiniz.
İyi günler, cihAn b. :)

Googleda Yükselmek İçin Yapmanız Gerekenler

Google'da Yükselmek için Yapmanız GerekenlerBir web sitesinin trafiğini arttırmanın en iyi yolu arama motorları ile dostça bir ilişki kurmaktan geçiyor. Bu ilişkinin en büyük adamı ise elbette Googledır. Googleda yükselen bir web sitesi demek kısa süre içerisinde sayısız ziyaretçinin sizin web sayfanıza ulaşması ve ardından da içeriklerinizden faydalanması demek. Bu da web sitesi sahibi için amaçlarına ve hedeflerine ulaşmak demek oluyor. Peki Googleda yükselmek için yapmanız gerekenler hakkında neler biliyorsunuz? Özellikle son birkaç yıl içerisinde Google çok daha akıllıca çalışan yeni algoritmalar getirdi. Bu algoritmaların hepsinin tek bir ortak noktası var. Nedir biliyor musunuz? Özgün ve tamamen kaliteli içerik!
Bundan birkaç yıl öncesine kadar çalıntı ve özgün olmayan kopya içeriklerle de eğer iyi bir link inşanız varsa iyi bir yere gelme şansınız olabiliyordu. Ancak artık Google web site sahiplerinden kullanıcılarına çok daha kaliteli ve elle tutulabilir içerikler vermesini…

FN Tuşu Nedir? Ne İşe Yarar?

Resim
FN Tuşu Nedir? Ne işe Yarar?
FN (English: Function Name / Türkçe: Fonksiyon Tuşu) tuşu dizüstü bilgisayarlarda bulunan kısayol tuşudur. Dizüstü bilgisayarınızda bulunan birçok özellik kısayol tuşları içerisine gizlenmiştir ve onları kullanmak için FN tuşuna ihtiyacınız vardır. Örneğin bilgisayarınızın parlaklığını açmak istiyorsunuz fakat açamıyorsunuz. Bunun için öncelikle FN tuşunu etkin hale getirmeniz gerekebilir.


FN Tuşunun Kazandırdığı Özellikler Nelerdir?1.Bilgisayarı Uyku Moduna alma 2.Wi-Fi Bağlantısı Kesme / Açma 3.Pil Tasarrufu Sağlama 4.Parlaklığı Azaltma 5.Parlaklığı Arttırma 6.LCD Açma / Kapama 7.Görüntü Çıkışı Sağlama 8.Dokunmatiği Açma / Kapama 9.Sessize Alma 10.Sesi Azaltma 11.

Can You RUN It | Sistem Gereksinimlerini Kontrol Edin

Resim
Can You RUN It ? |Sistem Gereksinimlerini Kontrol EdinEvet arkadaşlar bu yazımızda ise güzel bir siteyle karşınızdayız. Yazının ismi biraz farklı oldu ama içeriğini okuyunca anlarsınız. :) Bildiğiniz gibi oyun indireceğimiz zamanlar olur, sistemimizin destekleyip desteklemediğini merak ederiz. İnternette araştırırız falan filan ama pek doğru olmaz. Birazdan size vereceğim site işinizi çok kolaylaştıracak.
SİTEYE GİTMEK İÇİN TIKLAYIN..
Bilgisayarınızın donanımı oyunu oynatabilmek için yeterli mi ? bu soruya cevap bulmak için indireceğiniz oyunun sistem gereksinimlerini mutlaka kendi donanımınız ile karşılaştırın. Oyunun yapımcısının belirttiği ram, işlemci, ekran kartı ve depolama alanı miktarı bulunan bir sisteme sahip olmalısınız. Aksi halde oyunu yükledikten sonra açtığınızda hata ile karşılaşabilirsiniz.
Bir oyunun sistem gereksinimlerini öğrenmek veya bilgisayarınızda çalışmasını test etmek için yukarıda belirttiğim linke giriyoruz. Program bize Detection.exe adlı bir programı indirm…

Dosya Depolama Siteleri mi ? Yoksa Torrent mi ?

Resim
Dosya Depolama Siteleri mi ? Yoksa Torrent mi ?Evet arkadaşlar bugün bir çok kişinin cevaplamak da kararsız kaldığı soruyu ele alacağız. Son yıllarda oyunların boyutu epeyce arttı. (Programların boyutu çok yüksek olmadığı için onlarda genellikle filehost kullanıyoruz. O yüzden oyunlardan yola çıktım. :) Bu yüzden indirilmesi de uzun sürmekte. Eğer indireceğiniz oyun henüz çok yeniyse ve birçok kişi tarafından eş zamanlı olarak indiriliyorsa hızlı indirme yapabileceğiniz torrent bulmanız zorlaşacaktır. Aynı zamanda eğer Turbobit gibi sitelerde premium olarak indirecekseniz onun da indirme hızı yavaşlayacaktır. Artık günümüzde paylaşım yapan sitelerin bir önemi kalmadı siz eğer iyi bir crack grubu tarafından hazırlanmış oyunu internetten indirecekseniz sorunsuz çalışacağından kuşkunuz olmaz. Paylaşım yapan siteler oyun dosyalarının içeriğine karışmazlar elbette birkaç site benimde bir katkım olsun diyerek içeriklere ekleme yapabilir ama geneli (sokak ağzıyla) sadece link ticareti yaparl…